Întrebări frecvente

Cumpărăturile la Chronoexpert

  • Chronoexpert este o platformă globală, care face legătura între diferite persoane și afaceri care doresc să-și vândă ceasurile și oameni care sunt interesați să le achiziționeze. Caracterul său internațional îi permite să le ofere clienților săi cea mai mare selecție de mărci și modele de pe piață.
  • Misiunea noastră ca intermediari este de a ne asigura ca tranzacția între vânzător și cumpărător să fie 100% sigură și satisfăcătoare.

Sunt autentice ceasurile noastre?

  • Bineînțeles. Chronoexpert garantează că 100% din ceasurile sale sunt autentice. Nu acceptăm falsuri, copii sau articole neoriginale. Toate produsele sunt evaluate personal de către noi și sunt supuse unui proces complex de verificare de către echipa noastră de experți.
  • Suntem atât de siguri de autenticitatea produselor, încât vă oferim un drept de retur de până la 14 zile după cumpărare.

Cumpărător

Cum funcționează procedura de cumpărare?

  • Este ușor. Studiați oferta de pe site-ul Chronoexpert până găsiți ceasul care vă place cel mai mult.
  • Dacă nu găsiți ceasul ideal, întreaga noastră echipă vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta să găsiți modelul pe care îl doriți.
  • Ne puteți contacta, completând următorul formular de contact sau prin telefon.
  • După ce găsiți ceasul pe care îl doriți, trimiteți o cerere de cumpărare. Puteți face o contraofertă, însă nu uitați că o ofertă prea mică va fi automat respinsă.
  • Noi vă vom evalua oferta în 24-48 de ore și, dacă este acceptată, vă vom contacta prin e-mail sau telefon pentru a vă ajuta să ajungeți la stadiul final al achiziției.
  • După ce vom primi plata dvs., noi vom reține și păstra suma respectivă timp de 14 zile, până ce vom fi siguri că sunteți mulțumiți de tranzacția făcută. Noi nu vom trimite plata către vânzător dacă nu au trecut cel puțin 14 zile de la livrarea la adresa specificată de dvs.
  • Fiecare ceas cumpărat pe Chronoexpert este verificat cu atenție și eventualele sale imperfecțiuni sunt reparate, înainte să fie supus unei proceduri complete de autentificare.
  • După ce ceasul va trece de testele noastre interne de calitate, vi-l vom trimite.
  • Întregul proces de vânzare & cumpărare se desfășoară pe Chronoexpert, pentru ca tranzacția să fie cu adevărat sigură.

Am dreptul la garanție?

  • Da. Cumpărătorul are o garanție de 12 luni de la Chronoexpert. Serviciul nostru de suport clienți vă va ajuta cu indicații. Contactați-ne:

Am văzut că Chronoexpert oferă o garanție a returului de 14 zile. Cum funcționează?

  • Dacă nu sunteți mulțumiți de ceasul cumpărat, aveți maximum 14 zile de la primirea lui pentru a-l returna. Pentru a cere un retur, contactați-ne completând următorul formular de contact , unde trebuie să menționați numărul comenzii și motivul returului. Vă vom contacta în foarte scurt timp.

Prețurile sunt negociabile?

  • Prețurile sunt negociabile, dar nu uitați că o ofertă prea mică este automat respinsă.

Ce metode de plată îmi sunt disponibile?

  • Acceptăm Paypal printre altele. Oferim și opțiunea de plată prin transfer bancar.
  • Dacă aveți întrebări, contactați-ne prin completarea următorului formular de contact sau sunați-ne.

Ce metode de livrare sunt disponibile?

  • Nu trebuie să vă faceți griji în legătură cu livrarea. Chronoexpert lucrează cu cele mai bune servicii de curierat, cum ar fi DHL sau UPS. Noi vă vom ține mereu la curent cu statusul livrării. În plus, livrarea este întotdeauna asigurată.

Cum pot urmări livrarea mea?

  • Odată ce datele de urmărire a comenzii vor fi disponibile, vă vom anunța.

Ce se întâmplă dacă ceasul se pierde sau dacă pachetul este deteriorat? Este asigurată livrarea?

  • Bineînțeles, toate livrările noastre sunt asigurate în totalitate. Costul asigurării este inclus în prețul de vânzare de pe site.

Ceasul se află într-o altă țară. De ce trebuie să țin cont?

  • Chronoexpert oferă livrare 100% fără costuri suplimentare. Cu toate acestea, noi NU acoperim eventualele taxe care se pot aplica în acest caz. De exemplu, taxele vamale, taxele sau tarifele de import.
  • Chronoexpert nu se face responsabil pentru taxele care se aplică în afara UE. Suma poate varia în funcție de țară. Vă rugăm să ne contactați sau să consultați regulamentele autorității vamale.

Vânzător

Cum pot face reclamă ceasului meu?

  • Completați și trimiteți acest formular pentru a vă vinde ceasul. Includerea a câtor mai multe informații posibile, cum ar fi imagini de calitate înaltă, crește probabilitatea și viteza vânzării. Datele obligatorii pe care trebuie să le includeți sunt modelul, starea și prețul produsului.
  • Noi vom verifica toate informațiile pe care ni le furnizați în mai puțin de 24 de ore și vă vom anunța atunci când reclama dvs. a fost publicată. Este foarte posibil să vă cerem mai multe imagini sau o dovadă a deținerii ceasului. Vă rugăm să fiți înțelegători! Noi încercăm să ne asigurăm că ambele părți implicate, cumpărătorul și vânzătorul, desfășoară tranzacția în cel mai sigur și mai eficient mod posibil.
  • Dacă vreți să vă modificați reclama, anunțați-ne, completând următorul formular de contact și noi o vom modifica cât putem de repede.

Care este costul publicării reclamei?

  • Zero. Promovarea unui ceas nu costă nimic. În calitate de intermediar, Chronoexpert aplică un comision de administrare și autentificare la prețul de vânzare pe care îl stabiliți atunci când faceți reclamă ceasului dvs.
  • Noi suntem transparenți, vă vom comunica întotdeauna prețul pe care îl veți obține și prețul final de vânzare din Magazinul nostru.

Am cutia și hârtiile originale. Sunt importante?

  • Acestea sunt foarte importante. Cutia și hârtiile originale cresc valoarea ceasului dvs. Menționați acest lucru în reclama dvs. și includeți-le atunci când venim să ridicăm ceasul.

Ce se întâmplă când ceasul meu este vândut?

  • Atunci când cineva este interesat să vă cumpere ceasul și inițiază procedura de cumpărare,
    1. vă vom anunța de acest lucru.
    2. Noi primim plata pentru ceas de la cumpărător și demarăm procedura de ridicare a ceasului de la locuința dvs. sau de la orice altă adresă indicată de dvs. Banii plătiți de cumpărător pentru ceas sunt depuși în contul curent al Chronoexpert până la finalizarea procedurii de autentificare. Dacă nu avem banii în contul curent, noi nu vom ridica ceasul de la dvs.
    3. După trecerea unei perioade de 14 zile de la livrarea ceasului la cumpărător, noi vă vom plăti prețul indicat în contractul de vânzare-cumpărare al ceasului dvs.
  • După ce ridicăm ceasul de la dvs., nu trebuie să vă faceți griji deoarece primirea și livrarea ceasului la sediul nostru este asigurată. Trebuie doar să împachetați bine ceasul.
  • La sediul nostru, noi vom demara procedura de autentificare și servisare. Nu uitați că noi nu acceptăm falsuri, copii sau ceasuri neoriginale. Dacă vom primi falsuri, copii sau ceasuri neoriginale, va trebui să comunicăm acest lucru autorităților competente.

Cum și când îmi voi primi banii?

  • În funcție de preferința dvs., noi vă vom plăti prin Paypal sau transfer bancar. Metoda de plată este fixată în contractul de vânzare-cumpărare pe care îl semnăm cu toți clienții și furnizorii noștri.
  • Vă vom transfera banii după 14 zile de la livrarea ceasului la cumpărător. Cumpărătorul are dreptul de a returna ceasul în maximum 14 zile de la data achiziției, în cazul în care descoperă anumite imperfecțiuni. Nu uitați că Chronoexpert păstrează suma plătită în contul său curent, așa că banii dvs. sunt în siguranță!

Altele

Starea ceasurilor

Nou 100% nou sau dintr-o colecție veche, nefolosit
Foarte bună Ceas într-o stare perfectă, fără zgârieturi vizibile sau semne de uzare.
Bună Ceas într-o stare foarte bună, cu semne ușoare de uzare.
Utilizat Ceas cu zgârieturi și semne vizibile. Posibil fără părțile/piesele de schimb originale.
Ceas cu funcționare posibil defectă și urme de uzare extrem de vizibile (Carcasă, cadran sau curea cu zgârieturi sau îndoituri). Posibil fără părțile/piesele de schimb originale.

Am întrebări despre Prețul Corect. Cum funcționează?

  • Prețul Corect este un element distinctiv pe care îl veți găsi doar pe Chronoexpert. Se aplică atât cumpărătorului, cât și vânzătorului.
    • Cumpărător
      • Ceasurile care au eticheta Preț Corect au același preț de vânzare ca prețul mediu al pieței.
      • În acel moment, dumneavoastră plătiți pentru adevărata valoare a ceasului.
    • Vânzător
      • Vă vom anunța dacă vă vindeți ceasul la prețul pieței.
      • Astfel, acesta vă indică dacă prețul este unul bun și dacă aveți șanse mai mari să vindeți rapid ceasul.
    • Prețul Corect este calculat în funcție de diferiți parametri, cum ar fi numărul de vânzări, vârstă și starea produsului.

Unde pot trimite întrebările și comentariile mele?

  • Ne face plăcere să aflăm părerile clienților noștri. Ne puteți trimite întrebări, completând următorul formular de contact sau prin telefon.

Vreți să puneți un link spre site-ul nostru?

  • Vă încurajăm să adăugați un link Chronoexpert pe site-ul dvs. Găsiți opțiunile de linking aici www.chronoexpert.ro/nf/linkchronoexpert. Alegeți-o pe cea care vi se potrivește cel mai bine. Dacă aveți nevoie de ajutor sau dacă aveți întrebări, contactați departamentul de suport clienți.