FAQs

Pentru cele mai frecvente întrebări, găsiți răspunsul în secțiunea FAQ. Dacă nu puteți găsi informațiile de care aveți nevoie, contactați departamentul Asistență clienți și haideți să începem căutarea următorului Dvs. ceas!

ACHIZIȚIA


  • Când ați ales un ceas, dați clic pe butonul „Cumpără” pentru a continua procesul de achiziție
  • La scurt timp după ce ați transmis comanda, veți primi un email de confirmare care va conține numărul de comandă. Dacă e cazul, va conține și informații privind detaliile de plată și pașii care urmează
  • Echipa noastră responsabilă de satisfacția clienților vă va contacta, de asemenea, prin email sau telefon, pentru a vă confirma datele și a verifica dacă mai aveți nevoie de ajutor (ajustarea brățării, ambalaj cadou, etc.).
  • Depinde de model, marcă și, mai ales, de articolul respectiv, dar prețurile individuale sunt negociabile
  • Folosiți butonul „PROPUNE PREȚ”  pentru a face o ofertă, echipa noastră responsabilă de satisfacția clienților va evalua oferta Dvs. în 24/48 de ore și vă va contacta
  • Vă rugăm să înțelegeți că ofertele semnificativ mai reduse vor fi refuzate automat
  • În prezent oferim doar transferul bancar ca metodă de plată. Transferul bancar ne permite să oferim unele dintre cele mai competitive prețuri de pe piață
  • Vă oferim mai multe conturi bancare în diverse monede, pentru a evita taxele de schimb valutar atât pentru clienți cât și pentru Chronoexpert
    • Cont în EURO - Bankinter S.A
    • USD/dolari SUA - cont Transferwise
    • AUD/dolari australieni - cont Transferwise
  • În medie, plățile în conturile Transferwise sunt înregistrate în mai puțin de 3 ore
  • Plățile în contul nostru obișnuit de la Bankinter pot avea nevoie de 24 de ore - 4 zile până când se înregistrează plata
    • Ceasul ales vă va fi rezervat în timpul acestei perioade (până la maxim 7 zile) și expediat imediat ce este confirmată plata
  • Pentru a grăbi procesul, trimiteți-ne dovada plății
  • Da, desigur, puteți comanda bunuri și prin telefon. Contactați echipa noastră responsabilă de satisfacția clienților la +34 94 439 27 85
  • Programul de funcționare este L-J 9:00 – 18:30, V 9:00 – 14:30
  • În prezent nu sunt disponibile alte metode de plată, dar ele vor fi puse la dispoziție în viitorul apropiat
  • Rețeaua noastră de furnizori se extinde în întreaga lume. Nu putem asigura în toate cazurile LC sau codul țării. Totuși, vă rugăm să ne întrebați!
  • Anumite ceasuri au o valoare de piață mai ridicată decât prețul de retail. Aceasta depinde de cerere, dar încercăm să obținem ceasurile la cele mai bune prețuri
  • Includem toate zalele suplimentare și, în general, ceasurile se potrivesc pe un braț mediu. Se pot achiziționa zale și curele suplimentare, dacă este necesar

LIVRAREA


  • Da, Chronoexpert oferă livrare gratuită 100% în toate țările UE. Prețurile includ TVA
  • Toate produsele sunt livrate de la sediul nostru din UE (Spania - Bilbao).
  • Totuși, pentru livrările către țările din afara UE, puteți să datorați taxe vamale/de import
  • Nu. Nu se aplică taxe vamale sau taxe suplimentare atunci când cumpărați din interiorul Uniunii Europene
  • Toate produsele sunt livrate de la sediul nostru din UE (Spania - Bilbao).
  • Vă vom trimite numărul de urmărire imediat ce este disponibil. Furnizorul nostru logistic este DHL, vă rugăm să verificați numărul de urmărire aici. https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert livrează și în afara UE. Totuși, e posibil să datorați taxe vamale suplimentare, specifice țării
  • Clientul este responsabil de orice taxe suplimentare, iar acestea se calculează în plus față de prețul de achiziție
  • Vă recomandăm să contactați autoritatea vamală locală pentru mai multe informații

RETURURI & SCHIMBURI


  • Chronoexpert se angajează să ofere clienților satisfacție maximă și utilizare cu drag a produselor. Vă oferim o politică de retur fără probleme, timp de 14 zile
  • Dacă, din orice motiv, doriți să returnați sau să schimbați ceasul, vă vom onora cererea cât de repede este posibil
  • Dacă decideți să returnați bunurile,  suma plătită vă va fi înapoiată după inspecția experților noștri în ceasuri, folosind aceeași metodă de plată ca cea folosită pentru achiziție
    • Vă rugăm să așteptați zece zile lucrătoare pentru ca rambursarea să se reflecte în metoda inițială de plată
  • IMPORTANT
    • Bunurile trebuie returnate exact în aceeași stare în care au fost livrate
    • Bunurile folosite sau purtate în timpul perioadei de returnare sau cu zgârieturi nu pot fi returnate
    • Nu putem accepta returnarea pentru articolele care au fost personalizate sau gravate, deteriorate sau purtate
  • E posibil să aplicăm o reducere/taxă de renunțare la comandă de până la 15% din prețul de achiziție. Această taxă acoperă reducerea valorii bunurilor ca rezultat al manipulării ne-necesare de către Dvs
    • De ex.: Ceasuri nepurtate cu etichete autoadezive - Îndepărtarea etichetelor autoadezive sau purtarea unui ceas nepurtat va provoca o reducere de până la 15% a prețului rambursat, din cauza scăderii valorii
  • Costul returnării bunurilor este responsabilitatea clientului. Vă recomandăm să folosiți metode de livrare similare celor utilizate de către companie, deoarece noi NU suntem responsabili pentru pachetele pierdute
  • Bunurile folosite sau purtate în timpul perioadei de returnare sau cu zgârieturi nu vor fi acceptate pentru retur. Vom aplica, la discreția noastră, o reducere sau taxă de renunțare la comandă
  • Bunurile care au fost deteriorate, deschise pentru inspecție sau cu modificări
  • Bunurile care NU sunt în exact aceeași stare în care au fost livrate:
    • Fără etichetele și etichetele adezive originale
    • Fără documentele originale, cutia originală
  • Contactați echipa responsabilă de satisfacția clienților a Chronoexpert în 14 zile. Puteți face aceasta pentru achizițiile în stare neutilizată la data livrării, pentru a solicita o autorizație de retur
  • Odată ce este emisă autorizația de retur, vă vom oferi informațiile de livrare ca să puteți continua procesul
  • Costurile de ambalare și livrare pentru retur sunt în sarcina Dvs. Rețineți să folosiți o companie serioasă de livrare. Pentru un serviciu de livrare rapid și transparent, folosiți DHL, sau Fedex, și păstrați dovada depunerii pachetului. Altfel, retururile pot fi refuzate
  • Asigurați-vă că includeți tot conținutul original în pachetul returnat, inclusiv ceasul, cutiile, documentele, accesoriile, zalele, curelele, cataramele și documentele de autentificare
  • Altfel, retururile pot fi refuzate
  • IMPORTANT: Vânzările în afara Uniunii Europene sunt finale

GARANȚIE


  • Fiecare ceas cumpărat de la Chronoexpert are garanția mecanică Chronoexpert valabilă 12 luni. Aceasta este în plus față de garanția producătorului (Dacă se mai aplică).
  • Garanția noastră acoperă defectele mecanice și de mișcare
  • Excluderi de la garanție:
    • Deteriorarea din cauze externe sau utilizare greșită: scăparea pe jos a ceasului, impactul, deteriorările produse de șocuri, utilizarea necorespunzătoare, supratensionarea arcului
    • Curele, brățări și închizători
    • Ceasuri de buzunar
    • Mișcări pe bază de cuarț
    • Daune provocate de apă, în afara cazului în care factura stipulează altfel
  • Serviciile oferite de țerțe părți, deschiderea articolului, modificările, reparațiile vor duce la nulitatea absolută a acestei Garanții
  • În cazul unei probleme de garanție, vă stăm la dispoziție permanent ca partener de consultații. Echipa noastră responsabilă de satisfacția clienților vă va ajuta cu pașii următori: sunați echipa noastră de serviciu clienți sau trimiteți un email la info@chronoexpert.com

CONTACT & ALTELE


  • Dacă aveți întrebări legate de compania noastră, produse, procesul de înregistrare, politicile de livrare sau orice alte întrebări, echipa noastră profesionistă care adoră ceasurile va fi bucuroasă să vă ajute
  • Suntem disponibili prin telefon, Whatsapp și email. Bucuroși să vă ajutăm!
    • Telefon Serviciu Clienți Chronoexpert - +34 94 439 27 85
    • Email - info@chronoexpert.com
  • Program de lucru: L-J 9:00 – 18:30, V 9:00 – 14:30.
  • Chronoexpert are sediul în Bilbao (nordul Spaniei), în prezent nu avem magazin sau showroom
  • Încercați mai întâi să vă resetați parola folosind linkul „V-ați uitat parola”. Dacă nu funcționează, contactați-ne la info@chronoexpert.com